ONZE KIJK OP
Branding
Branding? Dat is meer dan een vet logo of coole visual. Véél meer!
Het woord branding heeft zijn oorsprong - jup, ze waren er vroeg bij! - in de 16de eeuw toen ondernemers hun producten brandmerkten. En sindsdien werd het concept gemoderniseerd. In de 21ste eeuw draait branding om het tonen van je identiteit, van het unieke imago van je bedrijf. Maar een doorgewinterde marketeer? Die weet dat branding véél verder gaat dan dat.
Klaar om je branding sniper-scherp te krijgen?
Strategie
The sky is the limit: die gedachte hoeft je niet af te schrikken.
Zéker niet bij sterk strategisch marketing management, trouwens! Want een sterke positionering, voldoende inspiratie, betrokken ondersteuning en een duidelijke visie leiden ongetwijfeld tot de groei van je bedrijf. Bovendien doe je strategisch denken best vanuit twee invalshoeken: inside out & outside in.
Wil je meer ontdekken over strategisch marketing management?
Ondernemerskwaliteiten
Wanneer herken je de rasechte ondernemer? Juist ja, op het moment dat de grootste veranderingen plaatsvinden:
Als ambitieuze ZZP’er van een prille, maar beloftevolle
start-up. Als ondernemer op het kruispunt van een belangrijke verandering.
Als zaakvoerder tijdens een complete rebranding.
Op dergelijke momenten daagt Brands 2 Be, als team van strategische business coaches, jou uit om je allerbeste ondernemerskwaliteiten extra in de verf te zetten
Activatie
Zo! Die positionering zit wel snor. En ondertussen weet je ook welke ondernemerskwaliteiten je wenst uit te vergroten om je bedrijf te lanceren of van koers te laten veranderen. Dan rest er nog maar één ding:
Activatie.
Hoe begin je daar juist aan: een succesvolle online marketingstrategie uitwerken? Hoe kan je ervoor zorgen dat je branding een stevige boost krijgt? Hoe bereik je je doelgroep nog sneller, beter en gemakkelijker? En hoe kan je jouw populariteit vergroten op Facebook of Instagram?
Inspiratie
Ondernemen is een uitdaging - en als succesvolle ondernemer leer je elke dag bij!
Kennis heeft namelijk geen eindmeet. Welke handvatten heeft een ZZP’er of CEO nodig? Hoe slaag je erin om met je bedrijf de juiste koers te blijven varen? Hoe pak je een complete branding of rebranding aan? Wat betekent 360-graden communicatie voor je onderneming? Hoe zorg je dat je bedrijf opvalt tussen de massa? Hoe weet je of je product of dienst ook in het buitenland wordt gevonden? En hoe zorg je ervoor dat je een waanzinnige feed op Instagram creëert, die bovendien ook nog eens massa’s likes oplevert?